شنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۱ ۱۳:۵۸ ۱۲ بازديد
بخش های مختلف حقوق و کارکنان اداری:
حقوق کارکنان اداری از سه بخش اصلی تشکیل می شود این سه بخش عبارتند از:
حقوق پایه که طبق قرار داد و توافق اولیه میان کارگر و کارفرما امضا شده است.
کسر کسوراتی که شامل مواردی چون مالیات، بیمه، بازنشستگی و … است و از مجموع دریافتی حقوق کم می شود.
مزایا شامل مواردی چون عیدی، حق مسکن، حق اولاد، پاداش، حق ماموریت و … است که به مبلغ حقوق پایه افزوده می شود.
درباره نرم افزار فروش ، اتوماسیون اداری و ... چه می دانید؟
برای کسب اطلاعات در خصوص تاریخ و مناسبت امروز ، تبدیل تقویم شمسی به میلادی و ... کافیست سری به سایت یار بزنید.
برای خواندن ادامه این مطلب از بخش وبلاگ های یار کافیست اینجا کلیک کنید.
- ۰ ۰
- ۰ نظر