آرشیو شهریور ماه 1401

سامانه آنلاين تاريخ يار

دوست دارید بدانید تعریف مدیریت بازاریابی و فروش چیست ؟ 8

۸ بازديد
تفاوت میان بازاریابی و فروش چیست ؟
گاهی اوقات، اصطلاح بازاریابی (یا مارکتینگ) چنان به شکل عمومی مورد اشاره قرار می‌گیرد که فروش را هم شامل می‌شود. اما اگر بخواهیم دقیق تر باشیم، بهتر است فروش (Selling) را جدا از بازاریابی (Marketing) در نظر بگیریم. در کتاب‌های بازاریابی هم، معمولاً اگر اشاره‌ی مختصری به فروش می‌شود، بیشتر بحثِ سیستم فروش است و نه فروشندگی . بازاریابی ، مشتری های بالقوه (lead) و مشتری های احتمالی (prospect ) را به سمت شرکت شما و همچنین خدمات یا محصولات مورد نظر جذب میکند. از طرفی دیگر ، فروش مستقیما با مشتری های احتمالی در تعامل است تا آنها را متوجه ارزش های شرکت کند به طوری که در نهایت مشتری احتمالی به مشتری واقعی تبدیل شود.
به نظر ساده می آید ، درسته ؟
با وجود اینکه عملکرد این دو کسب و کار متفاوت از یکدیگر است ، اما هر دو هدف مشترکی را دنبال می کنند : جذب مشتری های احتمالی و تبدیل آنها به مشتری های واقعی که در نهایت منجر به ایجاد درآمد میشود. گزارش وضعیت ورودی سال 2018 نشان میدهد سازمان هایی که بین بازاریابی و فروش خود توافق نامه سطح خدمات ( SLA ) داشته اند ، سه برابر بیشتر از افرادی که این توافقنامه را ندارند امکان موفق شدنشان وجود دارد ، اما در نهایت تعجب تنها 26 درصد از شرکت ها از توافق نامه سطح خدمات رسمی برخوردار هستند .
بنابراین ، این واحدهای تجاری چه می کنند و آیا می توانند با هم کار کنند؟
بهتر است در ابتدا تفاوت میان بازاریابی و فروش را بررسی کنیم و یاد بگیریم چگونه این دو را همتراز کنیم.
بازاریابی و فروش دو کارکرد تجاری در یک سازمان هستند – هر دو آنها در ایجاد مشتری های احتمالی ( لید ) و تبدیل آنها به درآمد موثر هستند. در صورتی که ، فروش به تمام فعالیت هایی که منجر به فروش کالا یا خدمات میشود اطلاق می شود و بازاریابی فرایند جلب علاقه افراد نسبت به کالا و خدمات فروخته شده است.
نرم افزار دبیرخانه یار چطور نرم افزاریه؟
یار نرم افزار فروشش چطوریه؟
برای کسب اطلاعات در خصوص فکس اینترنتی و ... پیشنهاد میکنم یه سر به سایت یار بزنین.
با یک کلیک در اینجا ادامه این مطلب رو بخونین.

به راستی چگونه اولین بازاریاب حضوری خود را استخدام کنید ؟ 8

۸ بازديد
ویژگی های مدنظر بازاریاب خود را تعیین کنید
یافتن بازاریاب خوب کار آسانی نیست. بازاریاب ها باید فعال و زرنگ باشند به طوری که خیلی راحت بتواند با دیگران ارتباط حضوری برقرار کند و مردم را متقاعد کند. این ویژگی کمک بزرگی به ارتقاء مدیریت استراتژیک بازاریابی شما خواهد کرد.
شما همچنین می توانید بازاریاب ها را به صورت عملی مشاهده کنید. افرادی که از نظر اجتماعی از دیگران پیشی می گیرند را جستجو کنید ، زیرا این گروه از افراد بازاریاب های موفقی خواهند بود .
همچنین فراموش نکنید که بهتر است از کارمندان فعلی خود به عنوان مرجعی برای استخدام اولین بازاریاب حضوری خود استفاده نکنید.
بهترین نرم افزار دبیرخانه یاره؟
برای کسب اطلاعات در خصوص نرم افزار فروش، ارسال فکس از طریق اینترنت و ... یار یکی از بهترین گزینه هاست.
خواندن ادامه این مطلب با یک کلیک

اشنایی با 8 استراتژی برای ایجاد انگیزه در تیم فروش 8

۸ بازديد
6. مسائل موجود را پیدا کنید
دو عامل اصلی در ایجاد انگیزه وجود دارد که هر مدیر فروشی باید از عهده آن برآید :
انگیزه فردی و انگیزه گروهی.
پیش از آنکه هر کاری برای افزایش سطح انگیزه کارمندان فروش خود انجام دهید ، از خودتان بپرسید :” چند نفر بیحال و بد عنق هستند ؟
اگر پاسخ ” فقط یک یا دو نفر ” است ، شما با فراد منزوی سروکار دارید. اگر این عدد سه یا چهار باشد در کل تیم مشکلی وجود دارد.
استفاده از سیستم حسابداری برای مدیریت بهتر داده های مالی پیشنهاد می شود.
نرم افزار فروش یار چی خوبه؟
برای فکس آنلاین و ... میتونین یه سر به سایت یار بزنین تا بهترین خدمات رو دریافت کنین.
منبع این مطلب از یار

مهارت های نرم چیست و چرا داشتن آن اهمیت دارد؟8

۸ بازديد
فضای کاری مدرن میان‌فردی است
مهارت‌هایی مانند شنوایی فعالانه، همکاری، ایده‌پردازی و برقراری ارتباط موثر با همکاران از ارزش فراوانی در فضای کاری مدرن برخوردار هستند و خواهند بود. مهارت های نرم موثر از ساخت محیط کاری سالم و گروهی که بهره‌وری در آن بالا است اطمینان حاصل می‌کنند و در جهانی که شکلی شدیدا رقابتی به خود گرفته، این‌ها ویژگی‌هایی ضروری برای تقریبا تمام سازمان‌ها و شرکت‌ها هستند.
تقویم آنلاین یار چطور تقویمیه؟
بهترین نرم افزار فروش چیه؟
برای کسب اطلاعات در خصوص فکس آنلاین و ... کافیه یه سر به سایت یار بزنین.
منبع این مطلب 

ایا میدانید پرسونا چیست؟ اهمیت تدوین پرسونا برای کسب و کارها8

۹ بازديد
پرسونا چیست؟
پرسونای شرح کاملی از تمامی خصوصیات مشتری شامل سن، جنسیت، تحصیلات، شغل، علائق، اهداف، نیازها و … است. با مشخص کردن این موارد بهتر می‌توانید مشتریان خود را بشناسید. البته پرسونا یک شخصیت خیالی است که با توجه به هدف انتخاب می‌شود. یک کسب و کار در بازه‌های زمانی مختلف اهداف بازاریابی متفاوتی دارد و قبل از طراحی و اجرای هر کمپین باید این خصوصیات را مشخص کند. ممکن است در یک هدف نیاز به طراحی چندین پرسونا داشته باشید زیرا ممکن است مخاطبانتان از چندین گروه مختلف باشند.
با یار بهترین تقویم آنلاین و داشته باشین.
دنبال یه دبیرخانه آنلاین خوب هستین؟
تاحالا از تقویم فارسی یار استفاده کردین؟ خیلی تقویم خوبیه
خواندن ادامه این مطلب جذاب

۱۱ قدم در طراحی یک کمپین ایمیل مارکتینگ موفق چیست؟ 8

۱۰ بازديد
۵- ایمیل های خود را با لندینگ پیج های مناسب همراه کنید
لندینگ پیج ها یکی از مهمترین بخش های کمپین ایمیل مارکتینگ شما هستند. آنها مانند دروازه ای هستند که تبدیل های ایمیل شما را برعهده دارند. شما باید بتوانید ایمیل های خود را با لندینگ پیج های خوش ساخت همراه کنید تا بتوانید آنها را وادار به ثبت نام در یک فرم، دانلود یک محتوا، ثبت نام برای یک رویداد و خرید یک محصول کنید. به یاد داشته باشید که لندینگ پیج های خوش ساخت و مرتبط با ایمیل می توانند نرخ تبدیل مشتری و فروش را بسیار افزایش دهند.
تبدیل تاریخ میلادی هاتونو کجا انجام میدین؟
دنبال یه نرم افزار دبیرخانه خوب و حرفه این؟
برای کسب اطلاعات در خصوص ارسال فکس از طریق اینترنت و ... فقط کافیه یه سر به وب سایت یار بزنید.
خواندن ادامه این مطلب با یک کلیک

زیر شاخه های اصلی بازاریابی اینترنتی، معایب، مزایا و ...8

۷ بازديد
مزایا و معایب بازاریابی آنلاین
مزایا:
کم ریسک بودن
کم بودن هزینه‌ها
امکان نتیجه گرفتن سریع از کار؛ هم برای بازاریاب و هم کاربر
امکان اندازه‌گیری و جمع‌آوری داده‌ها
فراهم بودن شرایط تعامل
امکان شخصی‌سازی
به راحتی در معرض دید بودن
دسترسی بی حد و مرز جهانی
معایب:
وابستگی به تکنولوژی
مشکلات مربوط به امنیت و حریم خصوصی
هزینه‌های نگهداری به دلیل تحول مداوم ابزار کار
لزوم شفافیت در قیمت‌گذاری و افزایش رقابت در خصوص قیمت‌ها
وجود رقابت جهانی
دنبال یه دبیرخانه آنلاین خوب هستین؟
تقویم فارسی آنلاین حرفه ای می خواین؟
چرا برای تبدیل سال شمسی به میلادی و ... تون سراغ یار نمیرین؟ یه تقویم همه کاره است.
خواندن ادامه

چگونه میتواند یک برند ایجاد کرد؟8

۱۱ بازديد
معناهای رنگ که با رنگ های مختلف همراه است:
صورتی: زنانه، عاشقانه، آرامش بخش
قرمز: قدرت، اشتیاق
نارنجی: سلامتی، انرژی، گرما، هیجان
سبز: طبیعی بودن، یکدستی، پول
آبی: آرامش، وفاداری، واضح بودن، اطمینان
بنفش: جادو، خلاقیت، وفاداری
سفید: خلوص، پاک بودن، سادگی
سیاه: قدرت، تخصص داشتن
قهوه ای : سادگی، طبیعی بودن، مردانه بودن
برنامه ریزی با بهترین و راحت ترین تقویم آنلاین، یار
درباره دبیرخانه آنلاین چی میدونین؟ سایت یار رفتین تاحالا؟
برای کسب اطلاعات در خصوص ارسال فکس از طریق اینترنت و ... کافیه یه سر به سامانه یار بزنین
با یک کلیک ادامه این مطلب و بخونین

راهنمای خرید نرم افزار فروش؛ 8 ویژگی مهم 8

۹ بازديد
اساسا یکی از روش‌های تشخیص نرم افزارهای خوب و پرکاربرد از سیستم‌های کم کاربرد و کم کیفیت‌تر، این است که ابتدا معرفی آن محصول را از وب سایت سازنده‌اش بخوانید، سپس نظرات کاربران را درباره آنها را خوانده و درباره آنها تحقیق کنید و نهایتا نقاط ضعف و قوت آنها را بسنجید. ما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید نرم افزار فروش خوب، به ویژگی‌های بهترین نرم افزار فروش که در ادامه آورده‌ایم توجه کنید. همچنین در سایت یار می توانید انواع نرم افزارهای سازمانی مناسب خود را پیدا کنید.
تاحالا از تقویم آنلاین یار استفاده کردین؟
دنبال یه نرم افزار دبیرخانه خوب هستین؟
با یار میتونین تمامی تبدیل سال شمسی به میلادی و کارهای زمان بندی تونو به راحتی انجام بدین.
خواندن ادامه این مطلب