آرشیو مهر ماه 1400

سامانه آنلاين تاريخ يار

معيار انتخاب نرم افزار (دقت فراوان در بررسي شركت‌هاي ارائه دهنده)

۲۴ بازديد

دقت فراوان در بررسي شركت‌هاي ارائه دهنده

راهكارهاي CRMمت بيبر (Matt Bieber) مديرعامل شركت CDC Software مي‌گويد انتخاب پياده ­ساز مناسب به اندازه انتخاب نرم افزار اهميت دارد بنابراين قبل از امضاي قرارداد بايد از چند مورد مانند ميزان اطلاعات پياده ساز، تجربه پياده‌سازي در صنعت مورد نظر، مسئوليت‌پذيري، رضايت مشتريان، همكاري با ساير شركت‌هاي حوزه فناوري، سطح خدمات ارائه شده و شرايط پشتيباني سايت اطمينان حاصل نماييد.
 
5- مشاركت مديرانمديران سازمان‌ها كليد اصلي ايجاد انطباق ميان كاربران نهايي شركت و سيستم هستند. براي انطباق با سيستم CRM، در ابتدا از مشاركت كامل مديران مطمئن شويد چرا كه آن‌ها با توجه به موقعيت كاريشان قادر خواهند بود تا به صورت مؤثر با همه كارمندان صحبت كنند و آن‌ها را از اهميت و ضرورت ابزار جديد آگاه نمايند.

تبديل تاريخ هاي خود را در سايت يار به راحتي انجام دهيد.

براي كسب اطلاعات در خصوص ارسال فكس از طريق اينترنت يا تاريخ امروز ميلادي تنها كافيست وارد اين سايت جذاب شويد.

 

منبع

دلايل استفاده از ديجيتال ساينيج

۲۳ بازديد

راهكار شبكه تصويري هوشمند

ديجيتال ساينيج هوشمند، عبارت است از نمايشگرهايي كه در يك شبكه قرار مي گيرند و اطلاعات نمايشي خود را از طريق امكانات شبكه اي مستقر در نمايشگر، بر اساس زمانبندي دلخواه مديران شبكه، از يك سرور مركزي دريافت مي نمايند و در بازه هاي زماني مشخص و به ترتيب مشخص شده آن را نمايش مي دهند. اين شبكه نمايشي خارج از خانه، تاثير بسيار بالايي بر مخاطبين دارد.

دلايل استفاده از ديجيتال ساينيج عبارتند از:

اطلاع رساني
آموزشهاي شهروندي و سازماني
خبررساني
تبليغات
سرگرمي

تبديل تاريخ هاي خود را در سايت يار انجام دهيد.

براي كسب اطلاعات در خصوص نرم افزار دبيرخانه يا تقويم آنلاين تنها كافيست وارد اين سايت جذاب شويد.

منبع

تعريف بودجه و بودجه نويسي

۲۱ بازديد

يكي از ايرادات اساسي موجود در سيستم هاي اتوماسيون اداري ، كنترلي و عمليات شركت ها، فقدان يك نظام جامع بودجه اي مي باشد. برنامه ريزي فعاليت هاي آينده امري بسيار حياتي بوده و بدون چنين برنامه ريزي هايي ادامه فعاليت مستمر يك سازمان ميسر نخواهد بود. نظام بودجه به عنوان ابزاري در دست مديريت كمك هاي موثري در برنامه ريزي، هماهنگي و كنترل فعاليت هاي شركت مي نمايد. در واقع بـودجه كه يك مفهوم در اقتصاد خرد است، براي شخص، خانواده، گروهي از افراد، كسب و كار، دولت، كشور و يا هر چيزي كه درآمد كسب مي كند و پول خرج مي كند؛ اهميت بسزايي دارد.

تعريف بودجه و بودجه نويسي
به زبان ساده، تعريف بودجه عبارت است از ” تخميني از درآمد و هزينه در طول يك بازه زماني معين (معمولا يك ساله) در آينده به منظور نيل به اهداف تعيين شده ” را گويند. اين سياستها در قالب برنامه ريزي عمليات شركت، مخارج سرمايه اي و گردش وجوه نقد مطرح مي شوند.

تبديل تاريخ هاي خود را در سايت يار به راحتي انجام دهيد.

براي كسب اطلاعات در خصوص نرم افزار دبيرخانه يا امروز تاريخ چند است كافيست وارد اين سايت جذاب شويد.

منبع

بايگاني الكترونيكي چيست

۲۱ بازديد

بايگاني الكترونيكي چيست؟

بايگاني الكترونيكي اسناد توسط يك سيستم انجام مي شود كه به موجب آن تمام اطلاعات مبتني بر كاغذ يك سازمان به داده هاي الكترونيكي تبديل و ثبت مي شود و در يك سيستم كامپيوتري ذخيره مي شود و به كاركناني كه در آنجا كار مي كنند، از طريق مديريت مركزي دسترسي داده مي شود. مديريت بايگاني الكترونيكي اسناد صرفاً يك روش كارآمد و مقرون به صرفه براي مديريت اطلاعات كسب و كار شما است و به عنوان يك راه حل بايگاني الكترونيكي وابستگي به كاغذ را كاهش مي دهد.

بايگاني الكترونيكي اسناد يك قدم به سوي شيوه اي بي نظير براي ثبت، ذخيره، مديريت و پرداخت اطلاعات در يك سازمان است. يك سيستم بايگاني الكترونيكي اسناد به سازماندهي اسناد كمك مي كند تا بتواند كارايي بيشتري داشته باشد، به طوري كه هر سند مي تواند هر زمان كه لازم باشد يافت شود.

تقويم آنلاين يك تقويم جذاب و ساده در سايت يار 

براي تبديل تاريخ يا كسب اطلاعات در خصوص نرم افزار دبيرخانه تنها كافيست وارد اين سايت جذاب شويد.

منبع

استخدام كامل چيست؟

۲۶ بازديد

استخدام كامل چيست؟

از زماني كه جهان به سمت صنعتي شدن و مدرنيته پيشرفته و مجموعه‌هاي صنعتي و توليدي براي تامين نيروي كار موظف به رعايت حقوق كاركنان شدند، شيوه‌هاي قرارداد بين كارگر و كارفرما شكل ديگري به خود گرفته است. با شكل‌گيري سنديكاهاي كارگري و وضع قوانين حمايتي تا حدودي شرايط استخدام و مديريت منابع انساني شكل قانوني و مدون به خود گرفته است. در واقع استخدام به قرارداد كار كتبي يا شفاهي گفته مي‎شود كه طي آن كارمند و كارفرما موظف به ارائه خدمات و دستمزد خواهند بود و شخص مورد نظر براي انجام اموري كه شرح وظايف آن ارائه مي‌شود به كار گماشته خواهد شد. سود حاصل از كار كارمند به كارفرما تعلق مي‌گيرد و در مقابل كارفرما تعهد مي‌كند كه به كارمند دستمزد پرداخت كند.

ارسال فكس اينترنتي چگونه است؟

براي تبديل تاريخ شمسي به ميلادي با jdf يا تاريخ امروز به ميلادي تنها كافيست وارد سايت يار شويد.

منبع

 

درباره سيستم هاي حسابداري جهت ثبت و پيگيري موجودي كالا

۲۳ بازديد

معمولا خريد و فروش كار اصلي شركت هاي بازرگاني و تجاري است. شركت هاي بازرگاني و تجاري جنس يا اجناس را براي فروختن، خريداري مي نمايند اما در شركت هاي خدماتي جنسي براي فروختن، خريداري نمي شود. و اين تفاوت بزرگ بين شركت هاي بازرگاني و خدماتي است. به همين علت براي كنترل فعاليت هاي خريد و فروش شركت هاي بازرگاني، حسابي به عنوان حساب موجودي اجناس و كالاها را ايجاد مي كنند و اين حساب را در دفتر كل افتتاح كرده و به وسيله سيستم هاي مختلف حسابداري، اين حساب ها را نگهداري و كنترل مي نمايند. از جمله اين سيستم ها سيستم حسابداري دائمي مي باشد.
 
سيستم هاي حسابداري جهت ثبت و پيگيري موجودي كالا

براي كالاهاي موجود نياز است كه اطلاعات مربوط به آن ها را ثبت كنيم، از اين اطلاعات نگه داري كرده و به كنترل آن ها بپردازيم. بدين منظور شيوه هاي حسابداري به كار گرفته مي شود كه متشكل هستند از سيستم حسابداري ادواري و سيستم حسابداري دائمي كه بر اساس نياز شركت هاي مختلف، مي توانيم يكي از اين دو شيوه را به كار گيريم . هر كدام از اين دو سيستم، تأثيرات قابل توجهي بر چگونگي مديريت كردن واحد هاي بازرگاني و به نمايش گذاشتن سود و زيان صورت هاي مالي دارند.

براي داشتن يك تقويم آنلاين يا تبديل تاريخ هاي خود مي توانيد وارد سايت يار شويد.

كسب اطلاعات در خصوص سامانه الكترونيكي دبيرخانه و گردش مكاتبات در يار

منبع

 

درباره سيستم هاي حسابداري جهت ثبت و پيگيري موجودي كالا

۲۳ بازديد

معمولا خريد و فروش كار اصلي شركت هاي بازرگاني و تجاري است. شركت هاي بازرگاني و تجاري جنس يا اجناس را براي فروختن، خريداري مي نمايند اما در شركت هاي خدماتي جنسي براي فروختن، خريداري نمي شود. و اين تفاوت بزرگ بين شركت هاي بازرگاني و خدماتي است. به همين علت براي كنترل فعاليت هاي خريد و فروش شركت هاي بازرگاني، حسابي به عنوان حساب موجودي اجناس و كالاها را ايجاد مي كنند و اين حساب را در دفتر كل افتتاح كرده و به وسيله سيستم هاي مختلف حسابداري، اين حساب ها را نگهداري و كنترل مي نمايند. از جمله اين سيستم ها سيستم حسابداري دائمي مي باشد.
 
سيستم هاي حسابداري جهت ثبت و پيگيري موجودي كالا

براي كالاهاي موجود نياز است كه اطلاعات مربوط به آن ها را ثبت كنيم، از اين اطلاعات نگه داري كرده و به كنترل آن ها بپردازيم. بدين منظور شيوه هاي حسابداري به كار گرفته مي شود كه متشكل هستند از سيستم حسابداري ادواري و سيستم حسابداري دائمي كه بر اساس نياز شركت هاي مختلف، مي توانيم يكي از اين دو شيوه را به كار گيريم . هر كدام از اين دو سيستم، تأثيرات قابل توجهي بر چگونگي مديريت كردن واحد هاي بازرگاني و به نمايش گذاشتن سود و زيان صورت هاي مالي دارند.

براي داشتن يك تقويم آنلاين يا تبديل تاريخ هاي خود مي توانيد وارد سايت يار شويد.

كسب اطلاعات در خصوص سامانه الكترونيكي دبيرخانه و گردش مكاتبات در يار

منبع

تاثير رويدادهاي مالي بر معادله حسابداري

۱۹ بازديد

تاثير رويدادهاي مالي بر معادله حسابداري:

همانگونه كه گفته شد رويدادهاي مالي سبب تغيير در عناصر اصلي معادله كه دارايي، بدهي و سرمايه هستند، مي شود. ولي آيا رويدادهاي حسابداري مالي بر روي كل معادله حسابداري نيز تاثير گذار است يا خير؟
در پاسخ بايد گفته شود كه در دو حالت رويدادهاي مالي بر معادله حسابداري تاثير مي گذارند:
تاثير روي 2 طرف معادله: كه اين رويداد سبب تغيير در يك حساب در سمت چپ و يك حساب در سمت راست معادله مي شود. كه سمت راست آن حساب هايي هستند كه ماهيت بدهكار دارند ( دارايي ها) و سمت چپ آن حساب هايي هستند كه ماهيت بستاكار دارند ( بدهي و سرمايه)تاثير روي يك طرف معامله: اين رويداد زماني اتفاق مي افتد كه فقط حساب هاي يك سمت تحت تاثير باشد. مثلا گاهي در زمان دريافت چك از مشتريان بدهكار اين اتفاق مي افتد. و اين نكته حائز اهميت است كه هميشه در معاملات و رويدادهاي مالي، دريافت و پرداخت بصورت نقدي صورت نمي گيرد.

داشتن يك تقويم آنلاين با سامانه جذاب يار 

براي داشتن يك تقويم ميلادي به شمسي يا تقويمآنلاين كافيست وارد سايت يار شويد.

منبع