آرشیو فروردین ماه 1401

سامانه آنلاين تاريخ يار

پست تلفن 193( پیک ویژه)

۱۵ بازديد
پست تلفن 193( پیک ویژه)
ترددهای غیرضروری در شهرها، عالوه بر افزایش انواع آلودگیهای محیط زیست، از میزان بهرهوری نیز میکاهد. به همین منظور شرکت پست جمهوری اسالمی ایران، با راهاندازی سرویس پست تلفنی این امکان را ایجاد کرده است تا شهروندان بتوانند مرسولات و امانات خود را در کمتر از دو ساعت از منزل به مقصد مورد نظر ارسال کنند. متقاضیان این سرویس میتوانند به جای مراجعه ی مستقیم به پست، با شماره تلفن 193 تماس گرفته و تمامی عملیات را
به کارکنان پست واگذار کنند.
درباره نرم افزار دبیرخانه و انواع آن چیزی می دانید؟
تبدیل تاریخ به صورت آنلاین تا به حال انجام داده اید؟
برای کسب اطلاعات در خصوص ارسال فکس و موارد ذکر شده ما به شما سامانه یار را توصیه می کنیم....
برای خواندن ادامه این مطلب از سایت یار (اشنایی با دبیرخانه و شرح وظایف آن) تنها کافیست اینجا کلیک کنید.

مراحل چهارگانه گزارش نویسی

۱۴ بازديد
نویسندگان کتاب های پایه و معتبر گزارش نویسی، مراحل چهارگانه شامل: تهیه و تدارک، طرح ربط منطقی مطالب، نگارش و تجدیدنظر را در تنظیم هر نوع گزارش ضروری دانسته اند.
مرحله تهیه و تدارک: پیش از اینکه آغاز به نوشتن کنیم، باید تمام اطلاعات ، حقایق، علل و عوامل مربوط به گزارش را مورد نظر قرار دهیم و برای این کار باید تعیین کنیم که هدف ما از نوشتن گزارش چیست. خواننده آن کیست. چه اطلاعاتی دارد و به چه اطلاعاتی نیاز دارد. افزون بر آن، داشتن آمادگی ذهنی، روانی و جسمانی برای نگارش دارای اهمیت بسیار است. همچنین دارا بودن ذوق، شوق، قریحه نویسندگی، تسلط و آشنایی کافی به موضوع مورد بحث، شناخت منابع و استفاده از آیین نگارش از اهمیت خاصی برخوردار است.
مرحله طرح ربط منطقی مطالب:در هرطرحی، رعایت ترتیب و توجه به توالی و اولویت ها و ارتباط منطقی مطالب اهمیت بسیار دارد و هنر نویسنده را نشان می دهد.
مرحله نگارش : مهم ترین قسمت گزارش، نگارش اطلاعات گردآوری شده و ایجاد ارتباط منطقی بین مطالب است. برای اینکه گفتارمان را به صورت نوشته ای قابل قبول در آوریم، باید درست بیندیشیم و چیزی را که می خواهیم بگوییم یا بنویسیم با نظم و ترتیب منطقی و اسلوب طبیعی، در قالب کلمات مناسب و درست درآوریم تا خواننده به مفهوم و اندیشه نوشته به درستی پی ببرد. نوشتن یکی از ابزارهای مهم ارتباطات است و به یاری آن می توان اندیشه ها، احساسات، افکار و باورهای خود را به دیگران منتقل نمود. بنابراین نویسنده گزارش باید ساختار و ترکیب نوشته خود را مشخص کند.
بهترین تقویم آنلاین خود را با یار تجربه کنید.
درباره نرم افزار دبیرخانه چه می دانید؟
برای کسب اطلاعات از نرم افزار فکس و .... ما به شما یار را پیشنهاد می کنیم.
برای خواندن ادامه این مطلب از یار (اشنایی با دبیرخانه و شرح وظایف آن بخش ششم) تنها کافیست اینجا کلیک کنید...

برگه (فرم) چیست؟

۱۲ بازديد
برگه (فرم)
کاغذی است دارای عنوان مخصوص که برخی از قسمت های آن برای ثبت اطلاعاتی
همچون نام، مشخصات، تاریخ و دیگر
جزییات توصیفی خالی گذاشته می شود.
به دنبال نرم افزار دبیرخانه هستید و نمی دانید که چیست؟؟؟؟
دوست دارید یک تقویم آنلاین داشته باشید؟؟؟؟
برای کسب اطلاعات در خصوص تبدیل تاریخ و ... کافیست سری به سایت یار (بخش وبلاگ ها) بزنید.
برای خواندن ادامه این مطلب از یار (اشنایی با دبیرخانه و شرح وظایف آن بخش پنجم) تنها کافیست اینجا کلیک کنید.

گیرندگان رونوشت

۱۸ بازديد
گیرندگان رونوشت:
منظور از گیرندگان رونوشت، واحدهای سازمانی و اشخاصی هستند که می بایست رونوشت نامه به عنوان آنان صادر گردد.
درباره نرم افزار دبیرخانه چه می دانید؟؟؟؟
درباره دبیرخانه آنلاین چه می دانید؟؟؟؟
برای کسب اطلاعات در خصوص ارسال فکس از طریق اینترنت و ... یار بهترین گزینه است...
برای خواندن ادامه این مطلب از یار (اشنایی با دبیرخانه و شرح وظایف آن بخش چهارم) تنها کافیست اینجا کلیک کنید.

اتوماسیون اداری چیست؟

۱۵ بازديد
اتوماسیون اداری عبارت است از: متصل کردن اطالعات کامپیوترهای موجود در یک سازمان به کمک شبکه و یا استفاده از یک برنامه نرم افزاری مشترک، تا انتقال اطالعات، آمارها، نامه ها و مکاتبات و نیز دستورالعمل ها به صورت کاملا یکپارچه و آسان انجام پذیرد و بدین ترتیب فرمولی جدید جهت طبقه بندی، تبادل، تنظیم و تصحیح اطالعات درون سازمانی و تسریع بخشیدن به امر اجراء بدون نیاز به روشهای دست و پاگیر و مرسوم اداری و با صرفه جوئی در زمان و لوازم و تجهیزات مصرفی ایجاد شود.
اتوماسیون اداری شامل تمام سیستم های الکترونیکی است که انواع ارتباطات داخلی و خارجی سازمان را برقرار کرده یا تسهیل
می کند.
حجم بزرگی از امور روزمره سازمان ها، امور دفتری هستند. میتوان گفت امور دفتری از جمله کارهایی در سازمان است که تمامی کارکنان و سطوح مختلف مدیران(اجرایی، عملیاتی، میانی، ارشد) با آن سروکار دارند. از این میان، کارکنانی که مسئولیت هایی از قبیل انتشار یا ذخیره (بایگانی) اطلاعات و کار با واژهپردازها را بر عهده دارند (داده کاران)، کاربران اصلی و دائمی سیستم های اتوماسیون اداری و سایر سیستم های ارتباطی (نظیر سیستم های مدیریت اسناد) هستند.
اتوماسیون اداری به افزایش بهره وری سازمان در حوزه امور دفتری کمک شایانی کرده است. امور دفتری در گذشته معموال
مورد بی اعتنایی در سازمانها قرار میگرفت. علیرغم اینکه سهم بزرگی از نیرو و انرژی را به خود اختصاص میداد، ولی هیچ گاه
مورد یک بازبینی اصولی در جهت بهبود و افزایش بهرهوری قرار نگرفته بود.
قبل از یار تبدیل تاریخ میلادی خود را کجا انجام می دادید؟
درباره دبیرخانه آنلاین چه می دانید؟
با یار بهترین تقویم آنلاین را داشته باشید.
برای خواندن ادامه این مطلب از سایت یار (اشنایی با دبیرخانه و شرح وظایف آن بخش دوم و سوم) کافیست اینجا کلیک کنید.

موارد استفاده از روش غیر متمرکز

۱۸ بازديد
موارد استفاده از روش غیر متمرکز:
تعداد مکاتبات سازمان زیاد باشد.
سازمان دارای مراجعه کنندگان بسیاری باشد.
تعداد نیروی انسانی و بودجه وسایر امکانات کافی باشد.
واحدهای سازمانی پراکنده و یا در چند ساختمان قرار گرفته باشد.
اختیارات مسئوالن در مورد امضای مکاتبات گسترده بوده و تفویض اختیار شده باشد.
واحدهای سازمانی وظایف بسیار تخصصی انجام دهند.
درباره نرم افزار دبیرخانه چیزی می دانید؟
دوست دارید یک تقویم آنلاین حرفه ای داشته باشید؟
برای تبدیل تاریخ و ... نیز ما سایت یار را به شما پیشنهاد می کنیم.
برای خواندن ادامه این مطلب از یار (آشنایی با دبیرخانه و شرح وظایف آن ( بخش اول )) کافیست اینجا کلیک کنید.

14.رتبه چیست؟

۱۵ بازديد
14.رتبه چیست؟
رتبه عبارت ازحق اکتسابی ماموربعدازمدت معین خدمت بااخذ سجل مساعد به آن نایل میشود.
برای خواندن ادامه این مطلب از یار (تعریف و توضیح برخی از اصطلاحات اداری بخش سوم) کافیست اینجا کلیک کنید.
درباره دبیرخانه آنلاین چه می دانید؟
برای کسب اطلاعات در خصوص نرم افزار دبیرخانه، تقویم آنلاین و ... کافیست سری به این سایت جذاب یعنی یار بزنید.

14.پلانگذاری چیست؟

۱۳ بازديد
14.پلانگذاری چیست؟
عبارت ازتعین اهداف وفعالیت هابا زمان بندی آن ارزیابی وانتخاب فعالیت وبالاخره ترتیب شرح مصارف فعالیت ها میباشد. ونکات اساسی پلانگذاری قرارذیل است.
1- اهداف پلانگذاری2- فعالیت های که این اهداف را پیاده میکند 3- منابع که دربرابرشدن اهداف استفاده میشود.
برای خواندن ادامه این مطلب از یار (تعریف یا توضیح بعضی از اصطلاحات اداری بخش دوم) اینجا کلیک کنید.
درباره نرم افزار دبیرخانه چه می دانید؟
برای کسب اطلاعات در خصوص دبیرخانه آنلاین، تقویم آنلاین و ... ما به شما سایت یار را پیشنهاد می کنیم.

13.وظایف عمده مدیران چیست؟

۱۷ بازديد
13.وظایف عمده مدیران چیست؟
1- برنامه ریزی یاپلانگذاری 2- سازماندهی 3- استخدام 4- رهبری 5-کنترول
1- برنامه ریزی یا پلانگذاری:عبارت ازتصمیم گیری درمورد اینکه چه کاری باید انجام گیرد.
2- سازماندهی: عبارت ازتشخیص وتنظیم فعالیت های مورد ضرورت میباشد.
برای خواندن ادامه این مطلب (تعریف یا توضیح بعضی از اصطلاحات اداری) از یار کافیست اینجا کلیک کنید.
به دنبال یک تقویم آنلاین حرفه ای هستید؟
برای کسب اطلاعات در خصوص دبیرخانه آنلاین، فکس آنلاین و ... ما به شما سایت یار را پیشنهاد میکنیم.