آرشیو آذر ماه 1400

سامانه آنلاين تاريخ يار

رويكرد هاي مختلف در روابط خريدار و تامين كننده

۲۰ بازديد

رويكرد هاي مختلف در روابط خريدار و تامين كننده

رويكردهاي مختلفي در روابط با تامين كنندگان وجود دارد كه در زير دو مورد بررسي مي شود:

رويكرد مبتني بر مواجهه و فاكتور نويسي، كه خريدار به منظور كمينه كردن هزينه هاي توليد و تراكنش خود با تامين كننده ارتباط برقرار و در مقابل خريد كالا يا خدمات، فاكتور اخذ و مبلغ فاكتور پرداخت مي شود.

رويكرد مشاركتي: ارتباط تنگاتنگ با تئوري رفتاري و مبتني بر مذاكره، با انعقاد قرارداد و مشاركت طولاني.

بهترين تقويم آنلاين خود را با يار تجربه كنيد.
براي كسب اطلاعات در خصوص فكس آنلاين يا تقويم فارسي تنها كافيست وارد سايت يار شويد.

منبع

 

توسعه حسابداري ارزش‌افزوده

۲۴ بازديد

توسعه حسابداري ارزش‌افزوده
در زماني كه كسب و كار پيچيده‌تر ميشود و شروع به توليد انواع بيشتري از محصول ميكند، استفاده از حسابداري بهاي تمام شده براي تصميم‌گيري بيشينه كردن سودآوري زير سوال است. در دهه 1980 محافل مديريت به‌طور فزاينده‌اي از نظريه محدوديتها آگاه شد، و شروع كرد به درك اينكه “هر فرايند توليد يك عامل محدود كننده در جايي در زنجيره توليد دارد” . همينكه مديريت كسب و كار آموخت كه محدوديتها را شناسايي كند، آنها به‌طور فزاينده‌اي حسابداري ارزش‌افزوده را در مديريتشان بكار گرفتند و به ازاي هر واحد از منبع محدود شده “دلارهاي ارزش‌افزوده را بيشينه كردند”.

بهترين تقويم آنلاين ايراني در سايت يار 
براي كسب اطلاعات در خصوص نرم افزار فكس يا دبيرخانه آنلاين تنها كافيست وارد سايت يار شويد.

منبع

بالاي محدوده عددي را مدنظر قرار دهيد

۲۲ بازديد

بالاي محدوده عددي را مدنظر قرار دهيد
اكنون با توجه به اطلاعاتي كه كسب كرده‌ايد، محدوده حقوق خود را مي‌دانيد. شايد وسوسه شويد عددي در ميانه اين محدوده را پيشنهاد داده تا شايد راحت‌تر پذيرفته شويد، اما توصيه ما اين است كه بالاي محدوده را پيشنهاد دهيد.

اعلام حقوق درخواستي بالا دو فايده براي شما خواهد داشت:

اولاً ممكن است كارفرما با مبلغ بالاي شما موافقت كند و اين بهترين اتفاق ممكن براي شماست.
ثانياً اگر كارفرما با درخواست شما مخالفت كرد و بر سر پايين آوردن حقوق با شما مذاكره كرد، باز هم جاي مذاكره براي شما وجود دارد و در نهايت با عددي كه خوشايند شماست به توافق خواهيد رسيد.

تقويم آنلاين يار بهترين تقويم ايراني
براي كسب اطلاعات در خصوص نرم افزار دبيرخانه ساده يا تقويم فارسي تنها كافيست وارد سايت اينترنتي يار شويد.

منبع

2- بودجه سرمايه اي :

۲۶ بازديد

2- بودجه سرمايه اي :
بودجه سرمايه اي منعكس كننده برآورد جمع هزينه هايي است كه پيش بيني مي شود در دارائيهاي ثابت سرمايه گذاري شود. اقلام سرمايه اي كه براي آنها بودجه در نظر گرفته مي شود ممكن است به بيش از يك دوره بودجه مربوط شود كه در اين صورت آن بخش از بودجه پروژه ها كه به دوره بودجه مورد نظر ارتباط مي يابد، تفكيك شده و در بودجه سال مورد نظر لحاظ مي گردد. لازم به ذكر است كه هزينه هاي سرمايه اي از نظر ماهيت به سه گروه بشرح ذيل قابل تقسيم مي باشد:

الف) پروژ هايي كه جهت توسعه فعاليتهاي توليدي سرمايه گذاري مي شوند، تحت عنوان ” پروژه هاي توسعه ” طبقه بندي مي گردند.
ب) پروژه هايي كه جنبه جايگزيني دارائيهاي ثابتي كه مستهلك شده يا از كار افتاده اند و براي ادامه فعاليتهاي عملياتي احتياج به تعويض دارند، تحت عنوان ” پروژه هاي جايگزيني ” قرار مي گيرند.
ج) پروژه هايي از قبيل پروژه هاي رفاهي و ايمني نيز، تحت عنوان ” ساير پروژه ها ” طبقه بندي مي شوند.
بودجه سرمايه اي نيز ساليانه بوده و همزمان با بودجه عملياتي تهيه مي گردد و لازم است به دوره هاي سه ماهه نيز تفكيك شود.

 

جذاب ترين و به روز ترين تقويم آنلاين در سايت يار 
براي كسب اطلاعات در خصوص دبيرخانه آنلاين يا فكس آنلاين تنها كافيست وارد اين سايت جذاب شويد.

 

منبع

https://automation.yar.cloud/secretariat/

تمركز بيشتر بر فروش

۲۲ بازديد

تمركز بيشتر بر فروش

در صورت استفاده از اين نرم افزارها، نمايندگان نرم افزار فروش و كارشناسان بيشتر بر خودِ فروش تمركز دارند تا بر روي فعاليت هاي دفتري و اداري. چراكه اطلاعات به روز شده مشتريان در دست است و براحتي مي توان خدمات يا محصولات را به آنها فروخت. اين نمايندگان قادر خواهند بود تا اطلاعات پايگاه داده را از هر كجا، در هر زمان كه اراده كنند، بدست آورند.

بهترين تقويم آنلاين در سايت يار 
براي كسب اطلاعات در خصوص تقويم شمسي به ميلادي يا نرم افزار دبيرخانه تنها كافيست وارد سايت اينرتنتي يار شويد.

منبع

تفاوت نرم افزار ثبت سفارش كالا اندرويد با وب سايت هاي فروش كالا

۲۰ بازديد

تفاوت نرم افزار ثبت سفارش كالا اندرويد با وب سايت هاي فروش كالا

ميتوانيد ثبت سفارش را با سايت هم انجام دهيد اما در اين صورت شاهد تفاوت هاي بسياري خواهيد بود. از جمله تفاوت در ذخيره اطلاعات . زيرا همانطور كه پيش تر هم اشاره كرديم ، زماني كه شما يكبار اطلاعات خود را وارد نرم افزار سفارش گيري مشتري مي كنيد به طور خودكار ذخيره مي شود اما هر دفعه كه شما وارد سايت مي شويد بايد اطلاعات خود را مجددا وارد كنيد .همچنين كاركردن با وب سايت دشوارتر از نرم افزار است ، اين در حالي است كه همه مي توانند با يك سيستم وارد سايت شوند. علاوه بر اين ها سايت براي مطلع كردن مشتريان خود از تخفيف ها و ديگر اخبار ، پيامك ارسال مي كند كه خود اين يعني هزينه اضافي.

در نهايت ، اگر تصميم به استفاده از نرم افزار سفارش گيري انلاين داريد ، مي توانيد از سيستم سفارش گيري آنلاين رخش استفاده كنيد. اين در حالي است كه با استفاده از اين اپليكيشن مي توانيد علاوه بر ثبت سفارش مشتري ها ، از قابليت نرم افزار مديريت ويزيتورهاي رخش نيز بهره ببريد. زيرا رخش يك نرم افزار فروش حضوري بازارياب ها در زمينه مديريت بازاريابي و فروش است كه قابليت رهگيري ، مديريت ويزيتورها ، سفارش گيري كاتالوگ ، موجودي انبار و همچنين امكان ذخيره اطلاعات مشتريان را نيز به شما ميدهد.

بهترين تقويم آنلاين در سايت يار 
براي كسب اطلاعات در خصوص نرم افزار دبيرخانه يا تاريخ فردا كافيست تنها وارد اين سايت جذاب شويد.

منبع

استخدام فرآيند كوتاه مدت نيست

۲۰ بازديد

استخدام فرآيند كوتاه مدت نيست!

وقتي از فرآيند و مراحل استخدام صحبت مي‌كنيم، تصورمان فرآيندي است كه يك شركت، سازمان يا استارت‌آپ طي آن نيروهاي جديدي را يافته و جذب مي‌كند. به نظر ساده مي‌رسد، نه؟خب، در پاسخ بايد بگوييم كه مراحل استخدام به‌هيچ‌وجه آسان و كوتاه نيست زيرا اگر فرآيند استخدام يك فرد ساده بود، همۀ شركت‌ها آن را به سرعت انجام مي‌دادند. اين دقيقاً يكي از دلايلي است كه شركت‌ها واحدي به نام منابع انساني دارند و همواره سعي مي‌كنند كه آن‌ها را رشد و آموزش دهند ( اهميت آموزش مديريت منابع انساني بسيار پر اهميت است).

اگر به عنوان يك كارفرما چندان با فرآيند و مراحل استخدام آشنا نيستيد، ما دقيقاً اين مطلب را براي شما نوشته‌ايم. استخدام يك فرآيند كوتاه مدت و يك مرحله‌اي نيست و نياز به اجراي سلسله مراتبي دارد كه در ادامه با آن آشنا خواهيم شد. با اين حال، در ابتدا نگاهي به فرآيند استخدام داشته باشيم.

به روز ترين تقويم آنلاين در سايت يار 
براي كسب اطلاعات در خصوص تبديل سال شمسي به ميلادي يا تاريخ امروز تنها كافيست وارد اين سايت جذاب شويد.

منبع

 

نوشتن رزومه طراح گرافيك

۲۴ بازديد

نوشتن رزومه طراح گرافيك

بهترين كار براي ساختن يك رزومه خوب، ديدن نمونه رزومه و الگو گرفتن از آن است. اما يك مشكل اين ميان وجود دارد. اگر نمونه رزومه طراح گرافيك را در گوگل سرچ كنيد، چند نمونه رزومه كاري آماده پيدا خواهيد كرد. اما هيچ يك از آن ها توضيحي راجع به نكات نهفته در آن رزومه ندارند و هيچ آموزشي براي ساخت آن نمونه رزومه ندارند.

در اين مقاله مي خواهيم با همديگر يك نمونه رزومه طراح گرافيك كه توسط رزومه ساز آنلاين  ساخته شده است را بررسي كنيم. مي توانيد به طور هم زمان در كنار خواندن اين مقاله صفحه رزومه ساز را باز كنيد و قدم به قدم مراحل ساخت رزومه را در فرم رزومه ساز آنلاين پياده سازي كنيد و در انتهاي مقاله يك رزومه مشابه رزومه پايين براي خود بسازيد.

 

بهترين تقويمانلاين در سايت يار 
براي كسب اطلاعات در خصوص تبديل شمسي به قمري يا تاريخ امروز تنها كافيست وارد اين سامانه جذاب شويد.

 

منبع

رزومه تان را آراسته كنيد

۲۱ بازديد

رزومه تان را آراسته كنيد.

براي موفقيت در هر پروژه علاوه بر اجراي خوب، بايد يك ارايه و تحويل پروژه خيلي عالي داشت. رزومه خودتان را به چشم يك پروژه ببينيد كه بايد به كارفرماي آينده تان تحويل دهيد؛ ساخت رزومه كاري 50 درصد كار است و 50 درصد ديگر ارايه درست رزومه به او است. كاري نكنيد كه قديمي و غير حرفه اي به نظر برسيد. حتماً سايت هاي رزوم ساز را جستجو كنيد و از قالب رزومه اي استفاده كنيد كه شما را جلوه تازه اي به شما و رزومه تان ببخشد.

 

بهترين تقويم آنلاين در سايت اينترنتي يار 
براي كسب اطلاعات در خصوص تبديل تاريخ شمسي به ميلادي با jdf يا تاريخ امروز چندمه تنها كافيست وارد اين سايت اينترنتي شويد.

منبع

 

تاريخ تولد و وضعيت تاهل در رزومه انگليسي براي مهاجرت كاري به استراليا

۲۴ بازديد

تاريخ تولد و وضعيت تاهل در رزومه انگليسي براي مهاجرت كاري به استراليا

شما به هيچ وجه ملزم به نوشتن سن، تاريخ تولد و وضعيت تاهل خود در رزومه نيستيد. چه اين كه امروزه استخدام كننده ها در برابر نوشتن اين اطلاعات از جمله سن و متاهل به علت تبعيض هايي كه ممكن است رخ دهد، جبهه گرفته و مخالف نوشتن اين اطلاعات در رزومه هستند. در هرصورت اگر فكر مي كنيد نوشتن اين اطلاعات در رزومه براي شما مزيتي به همراه دارد، مي توانيد آن ها را در رزومه خود براي مهاجرت كاري به استراليا بنويسيد.

 

تقويم آنلاين يار تقويمي اينترنتي براي همه
براي كسب اطلاعات در خصوص تاريخ قمري امروز يا تاريخ ميلادي به شمسي تنها كافيست وارد اين سايت جذاب شويد.

منبع