آرشیو آبان ماه 1400

سامانه آنلاين تاريخ يار

نرم افزار بازاريابي چيست و چه كاربردي دارد؟

۲۷ بازديد

نرم افزار بازاريابي چيست و چه كاربردي دارد؟

نرم افزار هاي بازاريابي را مي‌توان بخشي از نرم افزار CRM در نظر گرفت، اما برخي شركت‌ها به دليل عدم اشراف بر نرم افزار سي آر ام از سيستم‌ هاي هوشمند بازاريابي در كسب‌و‌كار خود استفاده مي‌كنند.

نرم افزار بازاريابي با مكانيزه كردن فرآيندهاي بازاريابي مثل دسته‌بندي مشتريان، شناسايي مشتريان بالقوه، مديريت تبليغات و… علاوه بر سرعت بخشيدن به اين فرايند، با جلوگيري از اشتباهات فردي، باعث بهبود عملكرد و افزايش كارايي مي‌شود.

تقويم آنلاين سايت يار تقويمي ايراني

براي كسب اطلاعات در خصوص تاريخ امروز ميلادي يا تبديل تقويم و ... تنها كافيست وارد سايت اينترنتي يار شويد.

 

منبع

فرض تداوم فعاليت

۲۰ بازديد

فرض تداوم فعاليت:

به صورت معمول انتظار واحدهاي تجاري اين است كه به طور دائم به فعاليت ادامه دهند هر چند ممكن است برخي شركت ها دچار مشكلاتي شوند كه ادامه فعاليت آن متوقف شود، اما چنين حالتي در روال عادي نميدهد. فرض تداوم فعاليت بدين معناست كه در صورت عدم وجود شواهد مغاير فرض مي شود واحد تجاري تا آينده اي نامعلوم به عمليات خود ادامه خواهد داد.

 

تقويم آنلاين يار بهترين تقويم ايراني 
براي كسب اطلاعات در خصوص تاريخ و ساعت امروز يا تبديل تاريخ تنها كافيست وارد اين سامانه تقويمي شويد.

منبع

 

چرا حسابداري مالياتي يك تخصص شناخته شده؟

۲۸ بازديد

 امور مالياتي همواره از مهمترين بخش هاي امور مالي هر كسب و كار محسوب مي شود و علت آن حساسيت اين موضوع است. رسيدگي درست و تخصصي به موضوع امور مالياتي هر كسب و كار مي تواند از متضرر شدن يك كسب و كار جلوگيري كند و سهل انگاري در اين موضوع مي تواند خسارات زيان باري بر شركت وارد نمايد. به همين دليل در بسياري از شركت ها اعم از شركت هايي با سايز بزرگ و حتي شركت هاي سايز متوسط نيز از افراد و حتي تيم هاي تخصصي در زمينه ماليات بهره گرفته مي شود.

تقويم آنلاين فارسي يار بهترين تقويم اينترنتي 
براي كسب اطلاعات در خصوص دبيرخانه آنلاين يا امروز تاريخ چند است تنها كافيست وارد سايت يار شويد.

منبع

بالاي محدوده عددي را مدنظر قرار دهيد

۲۳ بازديد

بالاي محدوده عددي را مدنظر قرار دهيد
اكنون با توجه به اطلاعاتي كه كسب كرده‌ايد، محدوده حقوق خود را مي‌دانيد. شايد وسوسه شويد عددي در ميانه اين محدوده را پيشنهاد داده تا شايد راحت‌تر پذيرفته شويد، اما توصيه ما اين است كه بالاي محدوده را پيشنهاد دهيد.

اعلام حقوق درخواستي بالا دو فايده براي شما خواهد داشت:

اولاً ممكن است كارفرما با مبلغ بالاي شما موافقت كند و اين بهترين اتفاق ممكن براي شماست. ثانياً اگر كارفرما با درخواست شما مخالفت كرد و بر سر پايين آوردن حقوق با شما مذاكره كرد، باز هم جاي مذاكره براي شما وجود دارد و در نهايت با عددي كه خوشايند شماست به توافق خواهيد رسيد.

از «نه شنيدن» نترسيد

شايد از اينكه حقوق پيشنهادي‌تان توسط كارفرما پذيرفته نشود بترسيد، اما از قديم گفته‌اند تا زماني كه شخصي «نه» نگويد، مذاكره آغاز نمي‌شود! مذاكره تنها زماني اتفاق مي‌افتد كه علايق دو طرف ميز مذاكره با يكديگر همخواني ندارد. بنابراين، بايد درك كنيد كه «نه شنيدن» بخشي از فرآيند مذاكره حقوق است و نه جمله‌اي كه به آن پايان مي‌دهد.

تقويم آنلاين يار براي همه 
براي كسب اطلاعات در خصوص تاريخ ميلادي به شمسي يا تاريخ امروز به ميلادي تنها كافيست وارد سايت يار شويد.

منبع

 

فرمول محاسبه قيمت سر به سر

۱۹ بازديد

فرمول محاسبه قيمت سر به سر:

در بازار خريد و فروش سهام، زماني كه يك سهم خريداري مي شود، براي آن يك نقطه سر به سر تعريف مي گردد. در واقع اين نقطه سر به سر، قيمتي را معرفي مي كند كه اگر در آن قيمت، سهام خريداري شده، فروخته شود، نه سود دارد و نه ضرر.

محاسبه قيمت سر به سر:

قيمت سر به سر به صورت زير محاسبه مي شود

(قيمت سر به سر = ۱٫۰۱۶ * مبلغ خريد هر سهم)

بهترين تقويم آنلاين در سامانه يار
براي كسب اطلاعات در خصوص دبيرخانه آنلاين يا تبديل تقويم تنها كافيست وارد سايت يار شويد.

منبع

 

بهترين تقويم آنلاين در سامانه يار
براي كسب اطلاعات در خصوص نرم افزار دبيرخانه تنها كافيست وارد سايت يار شويد.

فكس چگونه كار ميكند – ارسال فكس

۲۲ بازديد

فكس چگونه كار ميكند – ارسال فكس

براي ارسال فكس ابتدا اطمينان حاصل كنيد كه دستگاه به برق و همچنين تلفن متصل مي باشد. سپس دستگاه فكس را روشن كنيد. در مرحله ي بعدي شماره مورد نظر جهت ارسال فكس را شماره گيري نماييد. پس از اين مرحله صفحاتي را كه قصد ارسال آنها را داريد به ترتيب ترجيح دريافت در قسمت بالاي دستگاه فكس قرار دهيد.

( حتما به علامت جهت قرار گرفتن كاغذ توجه فرماييد ) . معمولا جهت نوشته شده رو با بالا است. درنهايت بايد كليد FAX يا Send را فشار دهيد . ارسال فكس يكي از مراحل مهم در طرز كار فكس مي باشد . درحقيقت طرز كار فكس مهمترين نكته اي است كه كاربران دورنگار بايد نسبت به فراگيري آن اقدام نمايند .

وجود تقويم آنلاين در سامانه يار 
براي كسب اطلاعات در خصوص دبيرخانه آنلاين يا تبديل تاريخ شمسي به ميلادي php تنها كافيست وارد اين سايت جذاب شويد

منبع