10 نكته كاربردي براي ايجاد مقالات بهتر در پايگاه دانش

۲۳ بازديد

 توجه كافي به مديريت دانش و ايجاد يك پايگاه دانش منطبق با اصول مديريت دانش مي تواند نقش مهمي در جلب رضايت مشتريان داشته باشد. متاسفانه در فرايند مديريت خدمات فناوري اطلاعات، به مديريت دانش توجه كافي نمي شود. اين در حالي است كه اجراي مناسب مديريت اطلاعات مي تواند كيفيت ميز خدمات IT شما را ارتقا بخشيده، روابط بهتري بين تيم ها برقرار كند و در نهايت رضايت مشتري (CSAT) را افزايش دهد. اگر مي خواهيد در سازمان خود در زمينه به اشتراك گذاري دانش بهتر عمل كنيد، به 10 نكته براي ارتقاء كيفي مقالات پايگاه دانش توجه كنيد. استفاده از تقويم آنلاين يار، تقويم كاري و نرم افزار مديريت كار براي مديريت كار آنلاين نيز مي تواند شما را در اين امر ياري نمايد.

توجه به داشته ها در توليد محتواي پايگاه دانش

بسياري افراد از مديريت دانش واهمه دارند چون تصور مي كنند كه بايد همه چيز را از ابتدا آغاز كنند – اما واقعيت اين است كه دانش هميشه وجود دارد. بنابراين، هميشه به دنبال مسائل كوچك ولي پر اهميت در اطراف خود باشيد. به عنوان مثال، راهنماي ميز خدمات، آموزش ها، يا بخش و نكات و راهنمايي هاي مستندات پروژه.

رعايت اصل سادگي

به عنوان مثال، براي تصميم گيري در مورد توليد محتواي پايگاه دانش با ده نوع تيكت رايج تر آغاز كنيد. مواردي كه رفع آن ها هر روز از شما خواسته مي شود چيست؟ مهم نيست كه براي چه نوع سازماني كار مي كنيد، هميشه از شما در مورد مشكلات شبكه و ايميل سؤال مي شود، بنابراين اطمينان حاصل كنيد كه محتوا و مراحل لازم براي بازيابي اين خدمات را در اختيار داريد.

استفاده از سوالات مشتري براي توليد محتواي پايگاه دانش

حالا كه به مواردي كه اغلب توسط مشتريان تيكت مي شود پرداخته ايد، وقت آن است كه به درخواست هاي خدمات و سؤالات مشتريان بپردازيد تا ارزش بيشتري براي پايگاه دانش خود ايجاد كنيد. سعي كنيد از كلمات خود مشتري براي مطرح كردن مجدد سوال و توضيح پاسخ استفاده كنيد – اگر مقاله شما پر از اصطلاحات فني و تخصصي باشد، تعاملي با مشتريان نخواهيد داشت.

براي داشتن يك تقويم آنلاين، ارسال فكس اينترنتي، تبديل تقويم و ... كافيست وارد سايت يار شويد.

براي خواندن ادامه اين مطلب كافيست اينجا كليك كنيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.