تاريخ تولد و وضعيت تاهل در رزومه انگليسي براي مهاجرت كاري به استراليا

۲۵ بازديد

تاريخ تولد و وضعيت تاهل در رزومه انگليسي براي مهاجرت كاري به استراليا

شما به هيچ وجه ملزم به نوشتن سن، تاريخ تولد و وضعيت تاهل خود در رزومه نيستيد. چه اين كه امروزه استخدام كننده ها در برابر نوشتن اين اطلاعات از جمله سن و متاهل به علت تبعيض هايي كه ممكن است رخ دهد، جبهه گرفته و مخالف نوشتن اين اطلاعات در رزومه هستند. در هرصورت اگر فكر مي كنيد نوشتن اين اطلاعات در رزومه براي شما مزيتي به همراه دارد، مي توانيد آن ها را در رزومه خود براي مهاجرت كاري به استراليا بنويسيد.

 

تقويم آنلاين يار تقويمي اينترنتي براي همه
براي كسب اطلاعات در خصوص تاريخ قمري امروز يا تاريخ ميلادي به شمسي تنها كافيست وارد اين سايت جذاب شويد.

منبع

 

مهاجرت دانشجویی و تحصیلی به استرالیا

برای مهاجرت به استرالیا می توانید برای تحصیل با ویزای دانشجویی به آن جا بروید، پس از فارغ التحصیلی کار پیدا کنید و برای همیشه در آن جا بمانید. ویزای دانشجویی به دانش آموزان مدارس متوسطه، هنرستان ها و دانشگاه ها تعلق می گیرد. پس از فارغ التحصیلی، یک دانشجوی خارجی می تواند ویزای تحصیلات تکمیلی موقت را برای استخدام دریافت کند.

برای دریافت ویزای دانشجویی استرالیا، ابتدا باید به یک موسسه آموزشی بروید و تأیید پذیرش را دریافت کنید. پس از اخذ ویزا، دانشجو می تواند وارد کشور شود و تحصیل را آغاز کند. هزینه ویزای دانشجویی از ۴۳۸ دلار شروع می شود و به سطح آموزش و سایر عوامل بستگی دارد – می توانید با استفاده از برآوردگر ویژه قیمت، هزینه را برای خود محاسبه کنید .مهاجرت به استرالیا

ترجمه مدارک ویزای استرالیا

الزامات ترجمه

  • تمام اسناد باید به انگلیسی ترجمه شوند.
  • مترجم باید نام، آدرس، شماره تلفن، مدارک و تأیید تجربه ترجمه قبلی خود را ذکر کند.
  • نیازی نیست که ترجمه را محضری کنید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.