نوشتن رزومه و استخدام در كشور چين، ژاپن

۲۶ بازديد

براي نوشتن رزومه و استخدام در كشور چين، ژاپن و كشورهاي اروپايي از رزومه عكس دار استفاده كنيد.
كشورهاي اروپايي (به جز انگلستان، ايرلند، سوئد و هلند)
چين
ژاپن
براي استخدام و كاريابي در اين كشورها بايد يك رزومه ي عكس دار بسازيد و آن را براي شركت هاي خارجي ارسال كنيد. دقت داشته باشيد كه كارفرما و شركت خارجي انتظار دارد كه فرم رزومه كارجويان داراي تصوير از آن ها باشد و در صورتي كه اين قانون و استاندارد را براي نوشتن رزومه كاري رعايت نكنيد، رزومه شركتي شما كنار گذاشته شده و فرصت پذيرش رزومه و شركت در مصاحبه كاري و آزمون هاي استخدامي شركت مذكور را از دست مي دهيد.

به روز ترين تقويم آنلاين در سايت يار 
براي كسب اطلاعات در خصوص نرم افزار دبيرخانه يا نرم افزار فكس كافيست وارد سايت يار شويد.

منبع

 

غذا در فرهنگ مردم ژاپن

غذای اصلی مردم ژاپن برنج است. مردم ژاپن زیاد نان مصرف نمی کنند . در گذشته، مالیات به صورت برنج جمع آوری می شد و حقوق سامورایی ها به صورت برنج پرداخت می شد. مردم ژاپن بر این باورند که برنج سالم تر از گندم است؛ ژاپنی های می گویند که کربوهیدارت گندم بسیار زیاد و هضم آن بسیار سخت است.

تا قرن نوزدهم، ژاپنی ها به ندرت گوشت مصرف می کردند چرا که آیین بوداییسم کشتن حیوانات و مصرف گوشت آن ها را ممنوع کرده بود. به همین دلیل ژاپنی ها معمولا لبنیات هم مصرف نمی کردند. سوشی تازه محبوب ترین غذای ژاپنی ها است. در دهه ۱۸۰۰ سوشی غذای بسیار ارزان و سریعی برای کارگران ژاپنی محسوب می شد. امروزه هم صبحانه مخصوص ژاپنی ها متشکل از ماهی سرخ شده و سوپ میسو است؛ نهار مخصوص ژاپنی ها هم معمولا نودل و یا برنج است .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.